himlen är oskyldig blå.

ligger i sängen och funderarar. men vet egentligen inte om jag kommer komma någon värt alls. allt har bara börjat snurra runder och det tar aldrig stop. Man får alltid veta ngt nytt om dagen. vilka beslut ska man ta, och vilka ska man fortsätta att sjukta fram?

Det ända som återstår är våga och vinn. men är det så lätt då, tänk om man gör fel och vågar men förlorar? nej nu ska man inte låta så puttputt, men funderar på att riinga vårdcentralen imorgon och be om någon tid där då, måste kolla upp två saker. :) 

skolavslutning imorgon beslutade mig idag för vad jag ska ha på mig, blir en klänning med ett par korta jeans shorts under sedan en jeans jacka över om det blir för kallt, och mest troligen blir det klackar imorgon (: så skönt det ska bli. men blir ju mycket jobb över sommaren jobbar som sagt hundra procent, plus att jag tänkte trycka in körkorts teori där på kanske får la se, hur mycket jag orkar med egentligen. Men har iaf börjat att läsa i körkortsboken, det är alltid ett steg.

nej nu ska jag minsann gå in och lägga mig i ett skönt bad och sen funderar jag på att kanske dra och sola om jag får för mamma men då lär det bli ett bad till sen ikväll igen efter¨solningen då. vill  ju vara lite brunare till imorgon, fan benen ska synas då och då får dem inte vara  krit vita haha. 

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0