happy laughter

blev inte som tänkt igår, blev först tandläkaren och det gick ut märkt men fick så ont i tänderna så blev att vi åkte hem och åt frukost. sedan blev det allt värre så gosade ner oss i soffan, och kollade på; på smällen sen passade vi lilla melvin medans ida var iväg och fixade lite viktiga saker som var tvunget att göra. Men bara så roligt att få passa deras lilla prins!

Familjen är som sagt i bengtfors och har lite lediga dagar och bara njuter av husvagnen och den goda stämningen som finns där uppe. Har hört att dem redan fiskat, och badat och sånt. Mysigt själv ska jag börja jobba idag, men är inte så långt pass idag så rätt skön start faktiskt.

Nej nu ska  jag gå in och väcka älskling och sen ska jag dra ida från datan så vi kan duka fram frukost. så vi får det i magen, lilla melvin ligger här så sött bredvid mig och bara ler. :) tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0