Grekland

Sorry alla mina läsare, har varit dålig på att uppdatera på grund av att jag varit i grekland i åtta dagar. Har varit helt fantastiskt underbart var där med min familj och moffe men han ingår som sagt i familjen (: Blev väldigt mycket bad, god mat, lång promenader och en helt fantastisk vecka. Har väl blivit lite brunare iaf, än innan men om jag gemför mig med dem andra är jag vit. Haha! har massivs med bilder som kommer senare.
Blev en hel del nya kläder, brillor och kepsar handlade även llite till älskling där nere. (: När jag kom hem var redan baby hemma hos mig, mysigt <3 så blev direkt in i sängen och lägga sig så lång dag och natten varit. (;

Tbx till skolan blev det idag tisdag, skulle ha idrott imorse men blev bara jag och ante så blev att vi pratade lite ock så sen blev det hem och följa med mamma och lämna lillebror och sedan in om äffaren ovh bageeriet och handla bullar. Fikade när vi kom tibx sen var det dags för mig att gå till skolan igen. (y)
Hade en underbar dag i skolan idag, riktigt prima! Blev även ett prov som jag inte viste om men det gick hyffsat för att inte veta någonting. :)

Sitter här framför TV;n nu och tittar lite tv med en kopp kaffe som gjort mig jävligt kissig, så blir väl snart toa då för min del, haha nej men väntar på att älskling ska komma och sedan kommer nog emma och tildis för ska kolla tildis en liten sväng när dom drar och solar. Skulle egentligen passat lillebror men slutade med att han är i klippan och ska sova hos ida coh fredrik inatt så hoppas dem får det kul. :)


Kommentarer
Postat av: simone

riktigt vackra foton du tar! redigerar du dem något i något program? :)

2010-06-02 @ 13:22:33
URL: http://fattybom.se
Postat av: Baby Melody

Ahh ok! Trodde du bodde i Grekland eller nåt hihi, vet inte varför. Mycket fin och somrig blogg helt enkelt!:)



Ha en skön kväll söta du!<3

2010-06-02 @ 20:04:51
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0