godnatt

Godkväll. Vilket härligt sommarväder vi haft idag, denna värmen är så härlig även fast det blir för varmt ibland. Men hellre det. Gjort lite blandade saker idag, men inte hunnit att planera som jag skrev att jag skulle men ska ta och göra det medans jag går igenom mina jobbpass sen.

Ligger i sängen nu och myser, har nyss hjälpt mikan med sin blogg om hur hon ska skriva för att det ska bli roligare att läsa men kika gärna in på hennes nu och kolla hur det gått hittils för henne:
www.ivaaanoff.blogg.se då blir hon säkert super glad och släng gärna in en kommentar till henne kanske?

Nej nu ska jag ta och fixa lite grejer och sedan blir det mys och sova. helt underbart! Finns en hel lista som måste fixas, nu under sommaren så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0