Godmorning




lillasyster och lillebror <3

Klockan är inte så mycket just nu, men ska och jobba så då är det upp i ottan som gäller, familjen kommer också hem idag! skönt att träffa dem med också! Cyklen har klurrat väldigt mycket för mig, kedjan har hoppat ett antal gånger haha, men hoppas den inte gör det nu på morgonen också ;p

Såja sista jobbpasset för denna helgen. har jobbat hela helgen fast idag slutar jag sex, så idag kommer jag iaf hem på kvällen så man orkar vara uppe ett tag, men var uppe rätt länge igår kollade på bröllopet, och det var väldigt fint och sött. Tal och utseende och gäster helt fantastiskt och speciellt brudparet.

Nej nu ska jag äta lite frukost och sen ta på mig för att dra mig mot jobb. Så ha en fantastisk dag och hoppas på fint väder. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0