glorious summer days


Bilden är tagen igår kväll (:

sitter och lyssnar på musik och njuter av en god drink och bara har en mysdag med älskling. så underbart! ♥ blir snart att laga lite  god middag och sen ikväll blir det att gå in och tända ljus och bara lägga sig i jazussin och bara njuta av det sköna! (: 

Är så glad över att jag har en sån undebar familj som alltid finns för mig, och alltid ställer upp när det skulle vara någonting. Även om jag inte är hemma så ofta längre så ska ni veta att jag älskar er, och ni betyder sjukt mycket!


Snart börjar det även med jobb, och då ska det jobbas satan i det, har så härligt schemma. Tufft men bara att njuta när pengarna man tjänar sen. Mohahah!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi älskar dig med gumman, och du e faktiskt lite mer hemma igen , we like <3<3<3

2010-06-13 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0