force through a decision

godkväll! fick nyss ett samtal om ett av mina beslut som jag ska fundera ut över. Men tyckte det var skönt att få det samtalet ikväll eftersom att mycket snurradse runder i mitt huvud kring det. Kändes bra att få höra hur det låg till och det gjorde det mycket lättare och klarare att ta beslutet. Är självklart väldigt fundersam på hur jag ska göra och vad som egentligen blir bäst för mig själv. Driva igenom ett beslut

nej nu ska jag faktiskt ta och kurra ner mig uunder mitt gossiga täckte, och snack lite med älskling. Såklart blir det en film på nu, hm ska det bli serierna hem till midgård eller ngn vanlig skräckis eller komedi film. 



- Låt tankara flöda! -  

Kommentarer
Postat av: cammie

ser ju bra ut =) Den gula texten tar du lätt bort i kodmallen.

2010-06-10 @ 11:02:33
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0