drive in



vaknade upp bredvid älskling tidigt imorse när veckar klockan ringde. Själv var det min första lediga dag men nope inte det kunde inte somna om efter alla dessa larm han hade startat.

Så blev att jag också gick upp, så vi kunde äta frukost tillsamans men sen när det var dags för honom att jobba så gick jag in till frida ett tag och snackade lite, sen beslöt vi oss för att gå en runda med ebba. Blev en hyffsat lång runda på 45minuter.

När vi kom tillbaks så blev det att lägga sig att sola lite, har fått rätt mycket färg på ryggen. Men vill ha det på benen också. Men imorgon ska jag dra och sola lite, och sen på fredag också.. Är ju midsommar i helgen så får hoppas att jag får av mamma att sola där :)

Nej nu ska jag ta och duscha av mig för var ute och träffade baby innan när han hade lunch och givetvis skulle jag också få lite färg på mig tyckte han.. haha men nu blir det att läsa lite i körkorts böckerna för imorgon ska jag dra ditt och göra syntest så jag kommer att få börja övnings köra :) . Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0