tandis :(

Klockan ringde vid 06:45 imorse, puuh fyfan var min ända tanke. Hm jag orkar verkligen inte gå upp, hm kan ju vara sjuk och ringa tandis och säga att jag är sjuk. Men nej inte starka jag, jag är en *duktig* flicka och gör mina saker. Så det blev upp och hoppa, borstade tänderna och sen ner till bussen.

Klockan 08:00 hade jag mitt besök hos tandläkaren det gick super, så stannade till utanför ett cafe på vägen till bussen hem och handlade med mig en liten 50cl cocacola! :)

När jag kom hem så blev det in i sängen igen och ställa om klockan. Somnade om igen, men det kändes som om den ringde dirket men det blev dags och gå upp igen klockan 09:55 och äta frukost. Efter frukosten blev det att jag gjorde v mig och tog cyklen och cyklade till jobbjobb :) trivs så bra där.

Slutade klockan 21:00 idag, lång men ändå kort dag var fett tio timmars pass, så har rätt mycket heddeck. Vist inget svårt jobb alls, men för huet är det eftersom att jag inte är van vid det över huvudtaget. men sån tur trivs jag så bra där, så bara att jobba röven av sig. :)

Blir kanske att jag missar melvins dop som jag verkligen vill gå på, men jag jobbar och har svårt att byta bort den turen, men får hoppas att jag kan lösa det på något vis. Nej nu är klockan 23, så blir mat nu och sen sängen eftersom upp tidigt imorgon. Så tjingeling och ha en super dag imorgon och en härlig kväll/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0