t-ick

Godkväll -natt

Jobbar natt idag med, men har absolut ingenting att göra. Klockan är snart -03:20 så det är ett bra tag kvar. Känner mig trött i kroppen, så sen när jag har slutat vid 07:30 så blir det hem och då ska jag slänga mig ner i soffan för den är så attans skön.

Det är endast den jag kan somna i, fungerar inte om jag går och lägger mig i någon säng för då blir jag ändå pigg. Så soffan! (y) haha sen när jag vaknar då blir det att göra v sig och duscha och vidare hem till älskling imorgon. För då är jag ledig, min sista jobbpass nu innan några dagars ledighet det är alltid skönt och då hinner jag kanske till och med vändra tillbaks på dygnet kanske. Får la hoppas.

Mina fyra mål för 2010:
♥ Körkortet
♥ Sköta skolan till 100%
♥ Komma i form
♥ Självförtroende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0