samtal -



Nu är klockan snart -02 bara ett antal timmar kvar att vara vaken. Ringde nyss och väckte pappa, så hoppas att han kan somna om bra igen. <3 Ibland behövs det.

Skrev ju att jag skulle börja uppdatera igen, men funderar på om jag ska ta och göra en helt ny blogg som jag fixar min header och allting på först. För tycker inte om den jag har nu och den lockar mig inte speciellt mycket till att skriva. Så ska jag kunna uppdatera oftare så lär det bli en ny blogg istället.

Ibland är jag rörig men det är sådant ni får stå ut med. Givetviss kommer jag skriva i denna fram tills jag har fixat den nya, men det gör jag itne ännu det får ta ett tag till innan jag orkar dra igång med en ny!

Vaken natt, är jobbigt ibland när man är trött men just nu är jag pigg så det ska inte vara några problem och sist jag jobbade nätter gick det bra. Har 5 och en halv timme kvar. Började 21-07:30 så sen lär det bli att cykla hem och äta frukost och ringa mamma för ska ringa ett viktigt samtal till henne, efter det lär det bli att försöka sova lite fram tills klockan två för sen har jag tvätte tid mellan 14-18:00 och mys med älskling sen blir det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0