kanske?

Godkväll.



Jag är verkligen väldigt dålig på att uppdatera nu för tiden, men jag har verken någon ork eller tid till det just nu. Har sån fruktansvärd huevärk just nu, känns som om huet ska explodera eller något. Plus att det har varit så fruktansvärt varmt idag, svetten har runnit hela dagen! inget skämt, seriöst det har runnit hela dagen.

Blev att i denna värmen gick jag och baby ut en runda, bussen ner till stan där vi träffade två tjejkompisar på bussen dit och hem. Men nere i stan handlade jag en glass och sedan gick vi till claes olsson och handlade en fläkt, eller rättare sagt älskling handlade en fläkt. haha!

Håller även på att boka in lite saker som ska hända nu i sommar, skara & bakken ska in på schemmat och även enn tid hos älsklings mamma som ska klippa mig väldigt kort, och då menar jag väldigt kort. Har velat göra det så fruktansvärt länge, men inte vågat så nu ska det långa håret bort, och in med typ *grannens* frisyr. Hell yeah! Blir också nu på sommarlovet men när är inte bestämmt än, för jag ska först våga! :)

Nej nu har jag nyligen fått en helkropps massage av älskling, det behövde jag verkligen att få slappna av lite. Men nu ska vi fortsätta att kolla på tv. Ett härlig program är på just nu, men vet ej vad det heter :) så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0