igen

Godmorgon

Äntligen är det morgon men jag har inte slutat än men tiden den närmar sig allt mer och mer, är riktigt trött men inte så jag kan somna. Är stolt över mig själv att jag klarar av att vara vaken så, både dagarna och nätterna men nu måste jag ta och sova ut på mina lediga dagar så huvudet får komma till baks på rätt väg.

Fick precis samma sak som igår natt när jag jobbade fast det har jag ej skrivit om men vissa vet dem som behöver veta. Så ring mig sen vid 8-9tiden mamma kan inte få tag i dig nu eftersom du sover säkert, tänkte bara fråga en sak! (:

Nej nu ska jag gå och göra ett sista ryck innan frukosten och väckningen ska börja, så hah det bra tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0