eclipse

godmorgon.
Hoppas du haft en bra kväll och natt, för det har jag iaf. Började med att jag slutade jobba kloclan 21:00 igår, blev att ta cyklen och cykla så fort jag kunde hem. När jag kom hem var klockan ungefär kvart över nio. Blev att ta ett glas cocacola och sedan fixa resten.

Tog bussen ner i stan och promenerade bort till sfbio, filmen startade 22:00 eclipse, den var riktigt härlig längtar redan tills 4an kommer fyfan, väldigt mycket skratt i trean!
Efter bion, promenerade vi hemåt men kom bara upp till IH sen ringde vi en taxi, så han fixk köra oss hem där ifrån bara några meter. fyfan 100kr att åka från olympia- till jet macken! haha! <3

Nej nu sitter jag här och äter frukost, älskling ligger bredvid fast han liggr och snarkar, vi får se vad dagen leder till men bra ska den bli! riktigt mysig! nu lär det bli kuddkrig så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0