tandis

Puuuh ibland vill man bara ha längre helg, men ny vecka, nya dagar alltså nya tag!
Skolan som vanligt då, fast hade bara idrott på morgonen med dans riktigt kul faksitsk sen blev det hem om och duscha snabbt och dra upp älskling så ner till tandläkaren och få fixat nya tider,avtryck och bilder.
så nu verkar behandligen komma igång, känns det som men man vet aldrig hur lång tid det tar, dem säger ju alltid men då kallar vi dig snart igen så var redo men sen kan det endå ta ett antal månader..

Juhupps hem efter det snackade lite med ida och tog en fika sen kom mamma och vince fast då var det dags för mig att dra mig tillbaks till skolan eftersom att jag började igen, fast slutade efter 40minuter så det kändes ju lite roligt, men fick iaf reda på att min Ideologi prov som jag gjorde i fredags hade min lärare rättat och jag fick VG faktiskt väldigt glad över det om man får säga så, jag är stolt över mig själv thihi. 

Blir träna brottning imorgon bitti, härligt att få svettas lite på morgonkvisten ;p men annars händer det väl inte så mycket mer än att nedräkningen börjar väl ta sig så idag är det 9dagar kvar sen är det Wiihoo! :D

Kommentarer
Postat av: mamma..

en stor kram till dig, jätteduktig var du på provet, var du värd efter all plugg <3

2010-01-26 @ 13:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0