ström avbrott

började halv tio idag så skönt och slutade kvart i tolv kan man säga mer än gött? nja jo om man hade varit ledig annars tycker jag att det där var rätt softa tider, hände inte så mycket i skolan så när jag kom hem höll moffe och papz på att bytya soffan för dem hade handlar en ny, så dem somnar väl gott ikväll antagligen i den ;p hehe.

men stack rätt fort ner efter jag packat till älskling och mötte upp honom i stan så åkte vi hem till honom käkade lite sen stack vi till citygross och handlade lite blev faktiskt nya kastrull och ljus och sånt denna gången också vi är smarta och duktiga haha.

Sen vi kom  hem har vi tagit det lung strömen gick här ute innan för någon sån grej under marken hade gått sönder i ledningen eller något så dom fick komma hit och fixa den, och det tog sin stund det. Men annars har jag bara pluggat och älskling har hjälpt mig lite sen har han spelat, och jag har pluggat nu i fan över 3timmar tro fan jag ska bli pluggis asså , nej fyfan aldrig i livet !!!

nej nu ska jag dra från data fyfan men har i alla fall gjort 2/4 läxor känner mig jävligt stolt faktiskt men nu väntar det bara mys med älsklingen ikväll och kolla film sen blir det äta scznitsel och sånt gottgott. men det skiter jag i just nu för nu längar jag bara till att slänga mig i sängen och bara mysa och kolla film med en kall cola!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0