snöstorm

Givetviss så kommer mer av denna kalla kyliga snön, sån snöstorm det är ute.
Känner bara rysningarna i kroppen när man kollar ut genom fönstret, gås huden bara reser sig.
Då gäller det gott att varma sig och dricka varm oboy och sitta under täcket i soffan, så mysigt :)

Från det ena till det andra: som sagt ibland somnar man så gått, igår när jag kom hem från skolan hade jag sån jävla huevärk så gick och la mig somnade direkt sen kom älskling vid fem tiden och väckte mig så la han sig hos mig så somnade vi direkt sen väckte mamzen och mikan och väckte oss så var det dags för middag det blev god mat potatis, köttbular och brunsås. sen gick vi bara och bada sen blev det starta film så somnade vi direkt igen men så e det efter långa dagar i skolan.

Men lilla kikzi sov lite för skönt eftersom hon hade lyckats stänga av två alarm i morse, som skulle göra så hon kom upp i tid till skolan, men istället vaknar lilla jag med panik vid halv åtta ... blev att slänga på sig kläderna och dricka ett halft glass oboy och gå till skolan :) sen hade vi biip test eller vad det heter sprang bara så jag fick VG på det eftersom jag inte ätit något till frukost och hade träningsvärk sen brottar träningen igår så är jag nöjd blir mvg nästa gång får man hoppas då ;p thihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0