öppethus

började tidig morgon med styrketräning, jag och emma hade gjort upp ett eget tränings pass och det gick riktigt bra. Fick även beröm av tränaren att vi skulle fortsätta så. Och det är alltid roligt och ett plus i kanten att höra, för då blir man mer motiverad till att fortsätta.

men annars hände det inte så mycket hemma efter skolan, pratade lite med mamma som var skönt och roligt för inte så ofta man pratar så mycket lägre så. En liten extra rolig sak var ju även att jag fick höra några positiva saker som någon sagt till mamma men inga namn, men blev iaf riktigt glad och att det finns folk som ser och hör mig och förstår hur jag känner.

sen tog jag iaf bussen ner till stan och tog tåget där ifrån till ängelholm för att älskling hade öppethus, och han skulle visa mig runt, och han var riktigt fin i sina arbetskläder :) så var vi där tills klockan sex sen åkte vi hem till mig och käkade och kollade film och sooov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0