huevärk

godmorgon i kylan!
Fyfan lovat snöstorm imorgon, vi får se hur det slutar. eftersom att det var ju -18 grader imorse så man vet aldrig hur det slutar. Men hoppas fan inte att det kommer mer snö, nu kan fan solen och värmen komma! Ut med snön in med solen! Men vaknade hemma hos baby idag så hans pappa körde mig till bussen sen blev det att gå från olympia till Idrottens hus. Skit kallt. men det är det värt eftersom den träningen är så härlig, och juag tycker verkligen om den, den gör mig motiverad. Inga problm att gå upp alls eller så när man har älskling bredvid sig och sen träning :) ..

Åter till skolan, fyfan siken huevärk jag fick, jag som hatar att ta panodil eller vad som helst tänkte fan ta en, men givetviss är inte skolsyster där man kan fan börja undra, hon är fan aldrig där? men fick bli att bita ihop fast det gjorde huvudet tyngre och slöar men stannade tills vi slutade i alla fall lika bra eftersom man är inte sjuk för man har huvud värk bara till att stanna tills dagen är slut.

Sen hemma blev det en paniis direkt, och kolla lite tv och käka lite macka. Medans mamma körde och handla sen lämna mikan på träningen kollade jag vince men han lekter med sina kompisar så dom klarade sig själv. och nu sitter man här som ett jävla fååån! ;p men får min önskemat idag och det blir potatis, köttbullar och brunsås med lingon och ketchup så jävla gott måste jag säga. Nu ska älskling komma, äntligen i love you so much!
hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0