gäller att bita ihop in i sista sekund

vilken jävla vecka måste jag säga, fyfan för skolan ibland!
Denna veckan har vatt en total plugge vecka för mitt huvud, liksom först ett jävla stort prov på fucking 200sidor är dem duma i huet eller? och ofta liksom man ska kunna det utan till sen men iaf skit i det sen muntlig redovisning, och vidare ett stort engelskprov plus tre nationela i det och sen ett stort samhälls prov imorgon som vi ska sitta med i typ 2 och en halv time? varfan vill dom köra slut på våra hjärnor? men efter det har vi redovisning igen plus ett litet test på redovisningen vi haft.

Denna veckan och förra veckan har bara varit så jävla mycket, suttit och pluggat dag ut och dag in, men då hjälper det fan inte heller om man ska sitta med alla olika vad tänker dem med? men livet är hårt ibland som sagt utbilda sig är ju inte det lättaste men i såna här fall när man bara vill slå blackout gäller det att bita i hop in i sista sekund och få all den stöttning man behöver :) och det har jag fått men jag hoppas verkligen att jag har fått bort mina IG varningar idag hade ju den värsta i engelska men detta provet skulle vara ett prov för att se om man klarade G och det kändes som om jag klarade det men man vet aldrig, man får aldrig hoppas för mycket! för då kanske änglen spricker.

Men bortsett från pluggandet har det väl varit en härlig vecka förutom att man varit tvungen att bita ihop in i sista sekund och att huet har hållts på att spränga men hoppas det lungnar ner sig efter måndag. Men annars har brottningen kommit igång helt på skoltid och vi har haft 2 träningspass och dem har gått bra, känns skönt nu att träna lite smått igen plus att styrketräningen har man ju, men jag hoppas verkligen att denna träningen i skolan bygger upp mitt brottar intresse igen, eftersom jag tycker brottning är roligt och jag älskar verkligen att träna det är detr jag tycker om bäst just nu är jag i en fas där jag mer är bara sugen på träning inte tävling, men får la se om skolans träning klarar bygga upp mitt förtroende igen på det, men som det ser ut nu är det ljust och jag tycker verkligen om den vi får i skolan, och klart att man saknar den gemenskapen i klubben!

Ibland är det inte alltid lätt att hantera allt på en smäll.
men jag hoppas att det fortfarande finns chans och möjligheter.
Bit ihop är bara mitt ord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0