yk

förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera, inte min mening, lovar att jag ska bli bättre på det men har haft fullt upp nu i dagarna så har inte haft så mycket tid till datan. Men lovar att jag ska bli bättre eftersom kollade min statestik och den har höjt sig väldigtmcyket mer nu, och då blir det roligare och intressantare att skriva även om man inte får så många kommentarer så ser man att det är människor som följer ens blogg ändå. 

Igår var jag och älskling på väla och sen IKEA där vi handlade nya saker till vårt lilla *hus* eller vad man ska kallad det, men blev mest saker till köket eftersom att nu i veckan ska vi ju få nya skåp också, alltid roligare :).. 
Sen har vi bara varit iväg lite här och var, men just nu är mache här så idag blir det bara spel nu ikväll och lite film, melodifestivalen var ju innan och igår var det ju la lets dance och myskväll :) 

Har även tänkt lite och så, skulle egentligen varit med på SM men egentligen hur kan jag få det? har ju inte tränat så mycket på typ ett halvår vist brottningen finns inom en men man tappar så fruktansvärt mycket och nu på DM kom jag ju bara 4 och varför avra med på ett SM om man inte blir bättre klarar man inte DM vad har man då och göra på ett SM men som sagt det är bara mitt eget fel att jag inte tränat och varit så positiv på brottningen men är det så lätt om man kände som man gjorde innan? fast det är ingen som vet hur jag kände bara jag själv sen är det många som tror att dem vet men det är det inte även om dem tror att dem förstår mig så har dom bara fel. Jag är som jag är och jag kommer inte att bli någon annan, jag kan säga rakt ut att jag har motivationen kvar inom mig men sen vet jag att det är folk som inte har kvar motivationen om mig. Och är det inte någon som tror på att man ska lyckas igen är det lönt att satsa då? 

Så nu blir det att träna på tisdagar i skolan, och sen böja på GYM med älskling och sen får vi se om jag känner någon motivation inom mig själv allt mer och från andra håll och kanter......

Nej nu ska det bli lördagsmys så hoppas ni andra också får en härlig lördag för det ska jag ha! 
Tjingeling (y). 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0