utveckling samtal ♥

Godmorgon :)
Jag vaknade hemma hos mitt hjärta imorse och var faktikst inte så himla trött fast att klockan bara var halv sju , det är väll skönt med såna morgnar !? Jag åkte hem ock sånt där nästan alla var vakna , kollade lillebror unde tiden mamma körde och lämnade micca på skolan, men tycker att det är synd att mikan inte lärt sig att ta bussen eftersom att mamma har hög feber och inte mår så bra men hoppas att det går över snabbt annaras krya på dig mamma <3 love you.

Har resurstid nu på morgonen som vi inte behöver gå på rätt skönt men ska ha utvecklingsamtal klockan 9 så får la hoppas att det går bra och höra vad dom har att säga, ;P men ska gå själv eftersom mammma är sjuk tycker inte riktigt om det men bara till att lära sig nu när man bara blir äldre och äldre ;p

nej nu ska jag äta fulle så hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0