tävling ♥

Puuh hatar tidiga morgnar men upp och göra lite frulle som blev två mackor, en kopp tee och en liten tallrik med flingor gäller att äta ordentligt inför en tävling som sagt.. Fick även en ny sport bh, flask och nya strumpor av mamma till tävlingen väldigt snällt :) 
  

Tävlingen gick väl inte så bra, men hade jag haft bättre kondis då tror jag fakstisk själv att det hade gått mycket bättre och om jag hade haft mer träning och styrka innan det vet man aldrig eftersom att jag inte tränat men hade jag inte haft mitt uppehåll tror jag det hade gått bättre. Men tävlingen startade inte fråns klockan 14 för mig rätt störigt att vara där klockan 9 på morgonen när man kunde haft lite sovmorgon istället men inget att göra åt men första matchen vann jag på fall i andra perioden, men segt det var det. Andra matchen gick inte lika bra som första men tyckte att jag brottades bättre i den, även om jag inte vann men måste lära mig .. tredje matchen gick jag om bronset som jag tyvärr förlorade och arg det var jag kan jag lova efter mina två förlust matcher ringde till pappa och sa att jag aldrig mer skulle tävla men endå skulle jag träna mer,  och bli bättre. SKönt var det att tväla men jag blir bara  så jävla arg på mig själv när jag förlorar, en match som dom säger att jag ska vinna innan man går upp ...  men men får la ta tag i det nu och bruka allvar. En bild från varje match kommer här: 
  
första matchen            andra matchen           tredje matchen 

men sen efter tävlingen i duchen snackades det lite om att är vi bara så här lite tjejer i skåne? hmm tänk det är vi nog men lite synd att alla tjejer i skåne inte kan hålla ihop, eftersom att vi är så lite men endå så bra! så varför inte hålla ihop och ge gärnet tsm?

tjingtjing ;b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0