snökaos + kylla ♥

Vilket kaos det är ute med snö och blåst, det är väl bara inte i skåne !? Måste först och främst skriva att det inte blev någon skola för mig idag mådde inte så bra imorse, hade riktigt ont i huvudet och det bara bankade men det har börjat att lägga sig nu, skönt! så har pysslat här hemma lite nu innan mamzi kommer så hon slipper allt fast det är hennes jobb så får man väl lägga manken till. Men nu sitter jag bara i soffa och kollar lite tv och dricker mitt tv men blir nog snart att ta en fika med ida hoppas jag sen får vi se vad det bär av till att göra.

ska nog även ta och kolla igenom mitt pluggande och kanske plugga lite och göra klart det idag och så får vi hoppas att det blir bra resultat hhade ett stort naturkundskaps prov igår, hoppas verkligen att det gick bra för hennes frågor var cp konstigt gjorde eller rättare sagt skrivna. Måste bara till lägga att jag kände mig duktig igår kväll för tränade på klubben igår igen alltid ett tecken på att det går framåt, men sen när jag kom hem blev det att lägga tig i ett skönt varm bad med en talrik glas med kola/choklad sås och halllon och banan bitar i med strösel riktigt god låter kanske inte så gott när man läser det men prova så jävla gott! blir nog något liknande i kväll framför tv;n tror jag om det finns kvar mm marabou, try ;) 

Ida har även gått in i vecka 35 men 36 på fredag tiden går så jävla fort, men kolla hennes mage så liten och gullig den är, ja en liten skönhets pojke som ska heta Melvin. Hoppas verkligen att allt kommer gå bra nu sista tiden ut också för så jävla dåligt du har mått under din graviditet så är det sjukt, men som sagt inte illa pinkat att du ståt ut, men som sagt han har börjat vända sig och så och du har gått ner om midjan vem vet om hon föder tidigare? Ja vi får väl se men dagen hon är beräknad till är om 37dagar alltså den 24mars. 
Önskar dig all lycka iaf eftersom jag inte träffar dig alltför ofta xD  
 


Kommentarer
Postat av: ida - väntar mitt första barn <3

Det är nog inte bara i skåne detta väder är, ska ta och kolla imorgon när jag ändå är i söderköping som är hunda miljoner långt härifrån xD Jag lägger till en länk i sidan på min blogg nu med din adress så du vet :) Lilla melvin får mer än gärna komma tidigare dels för att jag vill må bra men allra mest för att jag vill träffa honom och få bära runt på honom och ja allting, tack så hemskt mkt för dina fina ord syster. Jag älskar dig <3

2010-02-16 @ 13:02:02
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0