Melodifestivalen ♥

vaknade med mitt hjärta bredvid mig (: gick upp och passade lilleman ett tag sen så blev det att han och myran skulle gå på bio och se alvin och gänget 2 thihi, men så drog jag och baby hem till honom istället och det ledde till att se melodifestivalen fyfan låt 3-5-8 skulle gått vidare eller till andra chansen, 8 gick i alla fall till globen direkt och ola men låt 3 och 5 skulle gått till andra chansen tycker jag!!! melodifestivalen ska fan vara schlager och inte opera eller någon lugn låt, vad fan tänker människor med egentligen, röven eller?
Låt 3 med linda tror jag hon hete, var fan bäst inom just schlager!  har även kollat runder lite, ska börja träna nu med min älskling mest troligen på friskis och scettis lutar det åt. Men man vet aldrig vart det blir menblir man skadad så finns där andra saker man kan träna under tiden så man slipper vila, för man vill komma igång nu och känna att man börjar komma i form. det är alltid skönt, så är livet :D




Kommentarer
Postat av: ida

Jag kan länka dig sen, du får påmina mig och givetvis måste du länka tbx :-)

2010-02-08 @ 10:48:40
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0