kalas ♥

Efter tävlingen blev det hem till älsklings pappa och fira honoms bror linus som fyllde 24,  dem bjöd på taccos och tårta efteråt med god dricka, gott gott (y) så var där hela kvällen och hände inte så mycket annat eftersom att vi var där och sen blev det att gå och lägga sig för det hade varit en lång dag för mig på tävlingen så vasr rätt trött när man kom hem redan och plus att jag blir tröttare när denna jävla snön aldrig går bort eller smällter bort.

14månader med min älskade idag också mysigt mysigt, han ska göra en god middag till mig nästa helg och då ska jag få min present mysiigt, jag älskar dig baby <3 DU GÖR MIG GLAD OCH LYCKLIG ,THIHI :D !!


 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0