invägning, kväll ♥

tränade faktiskt igår på klubben det var ju ett tagsen om inte mer än ett tagsen, det kändes skönt i kroppen man kände att man tappat men det var inte konstigt när man inte tränat på nästan 5 månader, och nu är det dags för DM inte för att jag känner mig i form för en tävling med fem träningar innan bara men bara till att prova och se hur det går och vart man ligger så nu ger det av till invägningen..

såja nu har man varit i klippan och vägt in, vägde in på 62- och ska gå i 63kg lite  nervös är man eftersom att det var ett tagsen. men nu blir det stoj med älskling, här kommer en bild från kvällen:
- så kan det se ut när man ska prova ngt nytt, men skadade min tåå ;p
 

Här har jag trillat av när jag var uppe i luften, ont gjorde det men kul det var det, pappa som smygfotade lite när jag och baby skulle härma mikan och leo, dock bra gick det inte. men  men nu ska vi lägga oss jag måste vara upp vilad inför imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0