higher

min statistik har faktiskt börjat stiga en del på sista tiden och det är alltid roligt, men vet egentligen inte hur jag ska skriva ett inlägg sitter fan alltid fast typ ett tag innan jag kan börja, men roligt att se att det är en del som börjar vara inne på min blogg (:
har nyss käkat frulle; blev flingor med jordgubbsfil och rostemacka med ett glas oboy, så gott. och nu sitter jag här och bara skriver min blogg och lyssnar på lite musik men jag måste bara säga att higher, erik grönwall är så jävla härlig låt att lyssna på, han gör den låter riktigt bra men i början tyckte jag inte om den så mycket men nu gör jag fan det ;p nej nu sitter baby och väntar på mig tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0