Godmorgon ♥

Min statistik har faktiskt börjat stiga en del på sista tiden vilket är så himla roligt för då vill man upptadera mer, men fler av er skulle faktikst kunna lägga in en kommentar så blir det ännu roligare och faktikst så brukar jag alltid svara i så fall. Men imorse blev det jävligt stress för lillebror kom in och väckte mig tjugo i åtta, så blev stressad och slängde på mig kläderna och slängde i min två macker och ett glas oboy men det skulle jag nog aldrig gjort eftersom har fått så jävla ont i magen nu, men inte konstigt när man stressar så.

Hant i tid iaf och sitter nu på min första morgon lektion som är i två fucking timmar, puuuh! men håller på att skriva ett arbete men blir att göra färdigt det nu på lovet antagligen eller något sådant men handlar mest om hälsan och om brottningen så är inte svårt.

Sköönt med sista dagen i dag i skolan innan lovet, och slutar tidigt men blir bussen ut till laröd och ska filma en förskola där till vårat projekt, och sedan blir det hem och be mamma ta fram informations bladet från brors förskola sen blir det att skriva det och sen kommer älskling och sover hos mig inatt så mysigt :) thihi ♥

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0