FÖDELSEDAG ♥

3/2-2010
Jag lever och idag är det ingen vanlig dag för idag är det min 18års dag, (y)
Jag vaknade upp hemma hos älskling bredvid honom, han väckte mig inatt klockan 00 och sa grattis, kunde han inte väntat till morgonen eller? ;p hehe. men sen åkte jag till min buss och han till sin, men jag hade sovmorgon så jag åkte hem, och då ringer han och berättar att hans skola är inställd nu när han kommit ditt så det var bara för honom att åka hem igen.
Men jag gick till skolan, sen åkte jag och ida till another pretty face och var modeller, bilderna var riktigt fina vissa, och andra inte lika bra, men dem är hur duktiga som helt man får 2 håruppsättningar och 2sminikningar en fin/festlig och en extem och det satt ju kvar hela dagen sen så man var ju extra fin sen hemma på kalaset, bilder kommer senare, sen möte älskling upp och i stan när jag och ida var klara så åkte vi hem till mig och så var det kalas, blev tacoos och sådant gott.
Sen när alla kommit knackade det på dörren när vi barn satt och käkade, min tanke var bara ach det är ingen till mig jag behöver inte öppna så vincent sprang och öppna men det var visst till mig oförväntat, det var min fabro som kom, det skulle bli en stor överaskning för mig och det blev det för jag har inte träffat honom på drygt 4år förutom en gång bara så då spred sig glädje inom en ju. Min dag blev perfekt måste jag bara säga, Mat och paket och allt, tack mama och pappa för mitt körkorts packet, blev riktigt glad ska ni veta. <3
Och även tack till er andra jag blev riktigt glad för det med ska ni veta. <3 .

Sen väntade sängen somnade men älskling bredvid mig och så fort jag la ner huvudet på kudden var det bara zzz. <3 godnatt, och tack för en underbar, toppen dag <3


Kommentarer
Postat av: Mamma..

älskar dig, känns bra att du blv nöjd <3<3<3

2010-02-07 @ 08:19:36
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0