bloggar

har precis kommit hem från tennisen med älskling som vi varit och spelat i 2timmar nu men just nu gör jag inte så mycket, älskling åkte precis iväg och ska hämta lite saker och sedan handla lite mat till ikväll men jag valde att stanna hemma så nu sitter jag här för mig själv och har lita tråkigt men kollar ju grabbarna lite. Men annars sitter jag bara här och lyssnar på musik och bloggar runder lite, men faktiskt rätt intressant om man hittar något kul som jag gjorde nu med det förra inlägget men e det verkligen sant? men finns bilder på skillnaderna så jag är dum eller rättare sagt jag tror på det, så funderar själv på att prova något i den stilen, vill ju inte bli en tjockis ;p

Kvällen som väntas in nu blir ät första äta middag med älskling som han ska göra, hoppas det blir trevlig och gott, sen väntar det film och melodifestivalen med dem andra, ja vem vinner och vem försvinner egentligen? hmm.
nej nu ska jag ta mig i kraggen och gå upp en sväng tjingeling.

Kommentarer
Postat av: louice

sv:ja :D<3

2010-02-20 @ 18:57:32
URL: http://louicelindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0