baknings dax! ;p ♥

såja varit med mamma och hämtat lillebror, men mamma fick ju la gå i förväg hem hon är nog på väg att bli dålig och det hoppas vi ju inte att det är men så vi bestämde jag och lilleman att vi skulle göra en överraskning eller rättare sagt han skulle göra den så han kockade kaffe helt själv till henne och nu bakar vi kanelbullar mm smaskens, ni skulle allt vilja smaka:

 
kanelbullarna ♥               oboyen ♥

men har även varit semlans dag så blir ner i stan sen och handla en god som det ser ut men känns bara som om att man fettar sig så jävla mycket då, och jag som funderar på att gå ner lite i vikt just nu även om jag tycker att jag väger lagom för min längd och jag mår bra men tror jag mår bättre om jag får bort lite av buga´fettet man har på magen ;p

  
semlor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0