2/2-2010

Började med punktering på cyklen när jag skulle dra, mycket bra starta på dagen men sån tur jag hade kom mamma så hon körde mig till träningen, mycket svettigt var det men sen hade jag sån tur att jag slapp ta bussen tillbaka för anders min tränare hade också kört idag så jag fick åka med honom tillbaka till skolan. :)

Sen fick vi en ny tjej i vår klass från göteborg, hon kan ju bara tagga ner sin attityd annars kan hon få problem kan man ju säga inget illa ment men endå. Komma kaxig till en klass för att man tror att man ska passa in? Nja inte så smart, började ju med att hela skolan började prata om henne, och hon fick gå själv hela dagen.

Men när jag kom hem blev det att packa om väskan och sedan möta upp älskling nere i stan så åkte vi hem till honom så pluggade jag lite, och sedan kollade vi film och spelade och tog det lugnt bara för imorgon är det ju min födelsedag :) WIHOO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0