funderare

ligger i sängen nu och funderar lite och lyssnar på musik. Var längesen man bara låg och lyssnade och funderade på saker och ting, mådde inte så bra inatt - illamående, ont i magen med spänningar och hals svidande men har släppt under dagen men träningen imorse gick utämärkt känndes det som och satsar på bra betyg så gäller ju att vara där och göra sitt bästa! för vem satsar inte på bästa betyget egentligen? ;P

Som sagt tycker inte om att sova utan hjärtat men ska göra det inatt igen, tråkigt! :( men ligger och pratar i telefonen nu så mysigt och kollar film tsm, sen blir det sova tsm kostar bara 1kr! tack vare min underbara mamma <3 .  Jag älskar min underbara pojkvän och min familj <3

ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0