mycket?



har nyss gjort klara specialidrotts uppgiften till imorgon, har redovisning 8:10 om brottning vad jag tycker är viktigast där, ex: vad, hur och varför man tränar det eller rättare sagt jag.
Har även gjort svenska man tänkte be mamma hjälpa mig med vissa frågor imorgon bitti när jag kommer vid tjugo i nio så får hoppas att hon är hemme då :) får förstod inte riiktigt hur jag skulle skriva.

Såg även att du kommenterat mormor, jodå allt är bra med mig, har tänkt att ringa dig nu de senaste dagarna, veckan men har haft så mycket nu. Men tänkte snacka med ida och sen höra om vi inte kunde åka tillsammans igen, för tyckte det var väldigt trevligt och vill ju defentivt så stärk kontakt igen . <3

snart blir det att äta kvällsmat med min lilla klantskalle sen blir det bara mys och film ch sova blir ju upp tidigt imorgon bitti igen ju.

brottning?
Undra hur mkt jag har tappat egentligen, vågar man gå till matan på klubben och träna en gång ?? för att se hur mycket jag ligger bak och ta igen? ta igen går nog aldrig men kanske börja en gång där i veckan iaf? Eller nej känns ju bara dumt att komma nu efter så lång tid.
har ju mina tisdags morrnar, men får se men tror inte det blir ngt men får se om det blir ngn gång till i livet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0