jordbodalen

som sagt ny vecka, nya bekymmer kommer medans andra försviner. Vissa är bara jobbiga medans andra väldigt lätta att hantera, och hoppas på att allt bara blir bra och flyter på.

Ett rädsla för mig är kärlek, det är en ren skräck för mig även om jag har världens bästa pojkvän så tycker jag att kärleken är en skräck för man vet aldrig vad som händer, bäst att ta en dag i taget. Även om jag själv yänker lång siktigt så måste man nog börja vakna upp i verkligeheten, att så går det tyvärr inte till. Man vet aldrig vad som kan hända, så varför inte leva sin dag som den sista varje dag och bara vara lycklig? .

Var på jordbodalen idag med familjen, moffe, emma och tildis och grillade korv och lekte. Det var väldigt trevligt och mysgt. Mycket lek och stoj och även ge ankorna lite bröd. När det var dags att åka hem körde vi hem och lämnade mamma och vince. såkörde jag och pappa och handlade en bärbar data till mig :)

 
love                            lek&stoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0