uppdaterat

förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera men rätt mycket har hänt sen sist, och har inte haft ork eller lust till att gå in och skriva. Men i torsdags blev det bara skolan i en timme och fixa ett arbete sen blev det att gå hem och träffa ida och melvin snabbt sen körde pappa mig till tandis, så har tandställning nu. Sen när jag kom hem var ida och dem kvar för hon skulle följa med mamma ner i stan och träffa lillemans föräldrar så jag hängde på sen fick jag och ida en pang av mamma så vi kunde gå och fika och ha det mysigt och så även då träffade vi jenny snabbt.

Fredag till söndag har det varit att lana med älskling, simon, linus, frida och marcus xd även kollat lite filmer men nu ikväll blir det lite söndags mys med älskling och så ska vi snart gå in till hans bror och kolla film med han och hans flickvän skulle egentligen sovit hos mig men ändrade planer. så blir att sova hos mig imorgon och sen hos honom <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0