träning

Första dagen idag i skolan efter praktiken och påsklovet, börjar 8 med brottning och slutar sen klockan fyra.
Min första tanke var att shit jag har inte tränat på evigheter och dagen börjar med träning och sen slutar jag inte fråns kvart i fyra hur ska dagen sluta? det var mina tankar imorse...

Men när jag satt på cyklen på väg till olympia fick jag en riktigt skön känsla i kroppen av att det endå skulle bli skönt, liksom fint väder och härlig luft kan det göra så man blir på bättre humör? nej!
och träningen gick bra och vi hade så klart vår bästa tränare, han är så fruktansvärd rolig och riktigt bra och han vill verkligen att man ska klara av något :) och det är jag så fruktansvärt tacksam över.

Sitter i skolan nu och har bas/yrk men har inget att göra just nu så väntar bara tills klockan ska bli två så nästa lektion kan börja, men hade nyss samtal med mentorn och det gick suveränt hade inga IG varningar och det var skönt för dem hade en hel bunte har nog inte sett så många så klart man blir orolig men jag klarade mig :) haha

Annars leder inte dagen till så mycket förutom att blir att hämta lillebror när han slutar och sedan kommer älskling och då ska vi laga lite mat blir kyckling curry så jäklans gott, men lillkotten ska få göra det mesta, fast vi ska ju så klart hjälpas åt, <3


Kommentarer
Postat av: Ante

Fan vad nöjd jag blev nu, Kikki ;)

Mycket bra skrivit, du får MVG av mig :)))

2010-04-07 @ 09:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0