ros

vaknade upp med mitt hjärta när klockan ringde för honom, men blev att hålla honom sällsakp så nu kunde jag inte somna om så blev att äta frukost och snacka lite i telefon. Börjar klockan 12-13:00 idag, soft dag haha har bara svenska så det är skönt att ha såna dagar ibland fast det är så sällan!

Kollar lilleman lite nu när pappa är i väg och handlar blommor och sen ska han hämta mamma för hon slitar redab halv elva den lyllosen! Fast grannarna kom nyss in och ville ha honom med sig ner till lekan och så klart fick dem det :) ..

Igår när baby kom från malmö för att ha varit och kollat på statsteater så hade han handlat med sig en ros hem till mig, <3 hihi sen blev det mys hela kvällen eftersom han skulle upp tidigt idag. han är så undebrar och så gullig.  jag älskar dig hjärtat mitt! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0