planera

nja ligger och funderar,funderar och funderar men vet egentligen inte på vad? har kommit fram till lite saker jag ska komma underfull med nu, så får hoppas att jag nu kommer att klara ta tag i det också och inte bara planera och så händer det aldrig. Har nyss gjort ett dokument om vad som skall göras och hoppas på att jag och även kanske älskling klarar av att följa det, hm upp till bevis nu för att se (:

Har även fått veta att sommarjobbet är klart så, nu har jag bara kvar att snacka med chefen om lönen, men tror inte att det ska vara något problem utan kanske går väldigt snabbt och enkalt om det är som jag tänkt mig. Men skönt iaf att veta att sommarjobbet är fixat och nästan klart då, och tider och veckor är redan satta.

Ska betala av datan helt nu då, och sen ska jag snacka med mamma och pappa om det blir att dra utomlands i vinter igen med älskling så får väl hålla tummarna på att jag får, men som sagt jag är 18 (; hahahahah!

Nej ibland vet man inte vad vindarna väntar och hur dagarna blir, så tjingeling vi hörs och ses :)


Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas allt är bra med dig hoppas vi ses snart igen kram mormor

2010-04-20 @ 11:24:47
Postat av: mormor

hoppas allt är bra kram mormor

2010-04-20 @ 11:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0