påsk

Godmorgon.
GLAD PÅSK måste jag ju först skriva för det glömde jag i torsdags, men hoppas alla har och haft en bra påsk. Men tillbaka till dagen här så blev det att vaknade upp bredvid mitt hjärta. Har precis ätit frukost rostade mackor med oboy, så gott när man vaknat! 

Nu på morgonen blir det bara att försöka skriva färdigt, men det är så jävla svårt! men sen hade jag tänkt att be mamma att läsa igenom och se om hon kan hjälpa mig att ändra eller se om det är bra! Annars är det bara städning som gäller nu på morgonen och sen i eftermiddag blir det ut. tjingeling.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Mammas flicka. <3

2010-04-06 @ 14:50:16
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0