lekplats

som sagt jag säger att jag aldrig har ork att gå till träningen på morgonen men sen när jag väl är där så är det så himlans roligt och underbart.
Snart kommer älskling hit, och då ska vi passa lilleman så får vi la sen vad vi ska hitta på för någonting, hmm kanske bort en runda till lekplatsen eller något och sen hem och mysa och spela lite eller något. Men ut en sväng det ska vi så vi får röra på oss lite, sen kanske det även blir att laga mat och baka någon efterrrätt till det hela.

nej nu ska jag städa upp lite och prata med mamma och sedan blir det att ta ett bad <3
- kopp kaffe? -

Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas allt är bra kram mormor

2010-04-14 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0