kväll

ligger här i sängen och mys pratar med mitt hjärta, är svin trött som fan funderar på att sova men ska först läsa lite läxa. har blivit duktig på det nu thihi. Blir att åka till ida imorgon efter skolan med lillebror och vara där ett tag till hjärtat sen slutat skolan, så blir det hem på kvällen och fira papzii lite han blir ju doock 45år en gammal gubbe som snart behöver en käpp då ju (; haha!

nej nu har jag inte tid att skriva så nu blir det mysprat med älskling och sedan kolla film! så ha det så nice så skriver mer imorgon efter skolan går bara en och en halv timme så det är rätt soft faktiskt :) tjingeling.


Kommentarer
Postat av: ida - mamma till melvin ♥

Gissa vem som upptadera bloggen igår?

Ida Jasmine Ivanoff , din duktiga storasyster ;)

HAHA , så in ock läs nu ock länka mig så folk hittar mig igen ;b Sen blire fan omig bra upptadering hädanefetr ;D



Jätte roligt att ni ska komma idag , ser fram emot det som fan <3

2010-04-16 @ 06:44:49
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0