jordbodalen

vaknade med mitt hjärta imorse, blev att gå upp och sitta med mamma lite, och nu har vi nyss käkat frukost. Så nu ska snart jag och älskling gå med lillkotten först till emma och hämta upp tildis och sen ska vi fyra bege oss av mot jordbodalen och vara där i några timmar och stoja och ha lite roligt.

Men blir väl att få bort dem två spelnöördarna från datan först innan man kan gå, haha men blir säkert inga problem. sen får vi se vad dagen leder till men det är ju dock lördag så det blir ju myskväll och en film ikväll. Hade tänkt att starta avatar så lillkotten får se den också och sen det regnar köttbullar för båda två  är ju bra och gjorda för barn :)

nej nu får jag ta tag i detta så vi kan dra oss nu, men min förkylning är lite si och så  men det går väl snart över får jag hoppas för det är ju inte allt för kul, men mamzii har blivit bättre den grisen som smittade mig, haha! :) nej ha det bra så kommer lite bilder senikväll från dagen , och även lite bilder sen vi var och bowla och åt pizza :) tjingeling.


Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas allt är bra med dig kram mormor

2010-04-18 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0