inte skola´

vaknade upp bredvid mitt hjärta imose när veckar klockan ringde vid fem tiden, puuh vad ska man göra men som sagt måndag och då måste man upp. Fixade till mig lite fort, medans älskling sov vidare för han har sovmorgon så jag fick åka själv imorse till bussen men hans pappa men det gick hur bra som helst.

Var hemma vid kvart i sjuk tiden, då var även ida och melvin här, men sen blev dagen ändrad så är inte i skolan idag, ska plugga lite och sånt nu, och äta fruskost med dem andra mamma och pappa kom nyss hem från maxi. Så ha det nice tjingeling .

ida och jag som småttingar ;)


Kommentarer
Postat av: ida - mamma till melvin ♥

Tack så hemskt mtk för ditt stöd hjärtat och för att du bryr dig , det betyder oehört mycket för mig <3 . & du ? De är jag ock ella, haha ! ÄLSKAR DIG

2010-04-13 @ 11:38:11
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0