hälsade på .

vaknade upp bredvid mitt hjärta i morse när väckar klockan ringde.
Blev att åka till bussen och vidare till skolan, skulle ha redovisning nu på morgonen med anders om brottningen ju, kändes som om det gick bra iaf och det lät så också och fick även ett litet tips från honom. :)

ida kom en sväng till mig på skolan också, då även elin också träffade melvin. Vi satt med henne hela våra lektioner ut, haha men hade gjort det vi behövde och fick även veta att jag hade fått VG på min apu inlämning och på det muntliga. :)

Härligt väder är det idag också, men vad leder dagen till ? imorgon blir det iaf att åka till klippan efter skolan och baka en liten kaka men syster , och träffa henne. Har riktigt soft dag imorgon, börjar halv tio och slutar klockan tolv så bestämde att jag skulle komma ditt efter skolan för sen är det bara till att möta upp baby när han har slutat och hem för imorgon blir papzii 45år alltså en gamal gubbe, jag och ida ska ge han ngt tillsammans <3 får la se vad det blir. men men nej nu ska jag prata med älskling för nu kommer han snart tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0