GRATTIS



idag är det ingen vanlig dag, för idag är den pappas 45års dag, och jag tyckte väl att jag började se dem gråa hårstråna på huvet komma och snart behövs fan käppen med asså, haha. Nej men hoppas du haft en trevlig och härlig dag och att du  blev överraskad nu ikväll.

Annars blev det skolan idag först i en och en halv timme sen var den slut, skyndade mig hem och hämtade vince så blev det att åka ut till klippan hos ida och gå en runda där i stan och sen upp och baka kanel bullar som blev super goda sen fixade lite och sen blev det hem att fira pappa och så kom älskling också så nu ska vi passa lilleman hela helgen (y) men imorgon bär det av till jordbodalen med han och lilla tildis som mvi ska hämta upp så blir väl att vara där i ngra timmar sen hem och kolla lite film och ta det lugnt duscha och bli rena inför kvällen och laga ngn good mat! :) 

nej nu ska jag lägga mig och mysa med mitt hjärta som ligger här bredvid och spelar lite, ska gosa mig in till honom, och kela lite är genom förkyld och tung i huvet så blir tidig kväll för oss båda men tidig morgon väntar imorgon <3 , tjingeling 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0