godnatt

ligger här i sängen nu och har nyss gjort färdigt inriktnings läxan om en god gärning som jag valde min lillebror på :) skit snyggt blev det. Men annars har jag inte gjort så mycket idag har rätt mycket i skolan just nu med inlämnings uppgifter och massa skit, känns som hur mycket som helst, pluggar hela tiden? *
Hade tänkt att gå till min metor imorgon och snacka lite med honom om lite saker som jag kommit på, som är väldigt viktiga så hoppas att jag hinner med det för har kort dag i skolan.

Men nej nu ska jag lägga mig och mysa med älskling, godnatt sovgott"

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Mathilda.

Älskar dig syster lilla. <3

2010-04-28 @ 21:56:12
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0