flitig

Sitter här framför data skärmen och kollar runder lite. Har nyss gjort färdigt mina läxor, så känns skönt att ha det gjort så man kan börja bli avslappnad i kroppen i kanske snart gå in och lägga sig i ett bad.
  Känner mig väldigt flitig idag, kort skoldag, gjort mina läxor, mejlat magnus om skolan och varit och handlat till mamma. Puuh vem vet vad som väntar här näst? Blir väl att ta det lugnt lite och fixa lite inför morgon dagen eftersom att det är valborg :)

Har även bestämt mig för att börja träna på måndagar på klubben. För sen har jag tisdags mornarna på Olympia. Tycker att det räcker med två dagar nu, så jag hinner med i skolan plus att sen har jag idrott på måndagar och onsdagar och styrketräning på torsdagar. Det blir perfekt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är du säkert snart tillbaks på mattan, vassare än innan, du har kapacitet.

2010-04-29 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0