besviken

Dagen började med morgon träning, vet inte men fick en känsla av att jag också vill få lika mycket uppmärksamhet på min brottning som dem andra, även om jag inte tävlar eller tränar så mycket på fritiden men jag har valt brottnings gymnasiet och då ska jag känna att jag får lika mycket ut av det som dem andra och får lika myckket satsning som dem!
idag kände jag att det plingade till i klcokan om att det inte är så, men jag vill ha bra betyg, jag är där, gör mitt bästa, vill vara med på allt, och göra allt? klart jag vill känna att detta ger mig också något...

Men ánnars var det inte så mycket mer som hände denna dagen, förutom att blev lite besiviken på morgonen.
Fett gammal bild på mig och tvilling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0